Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: spakainas
Data: 2014-12-03 14:06:02
Nugi žiūrėk, labai paprastai - iš transformatorinės iki namo ateina
varinis kabelis (senuose butuose tai jis dar ir aliuminis gali būt). Tas
kabelis praeina per skaitliuką, automatus ir t.t. iki sienoje esančios
rozetės. Grubiai imant, taip kelis šimtus metrų praeina, kol pasiekia
butą. Ir dabar prie tų kelių šimtų metrų paimam ir prijungiam papildomą
metrą stebuklingo sunxuijvčiaij laido tarp rozetės ir stiprintuvo, ir
tik pyst ir atsitinka stebuklas. Keistai neatrodo?
Grynai hipotetiškai imant, tarkim kad jis gali pagerint garsą
nufiltruodamas tinklo triukšmus, įtampos šokinėjimą ir t.t. Betgi ne -
bet koks filtravimas yra "vatos uždėjimas" ant garso, ir visi exorcistai
tai griežtai neigia!
Na ir daugiau ten visko prigalvota - kojelės po stiprintuvais,
grotuvais, netgi po DAC'ais (!), kurių dėka garsas gaunasi aiškesnis,
pakylėtas... taip kokiais 2-3 cm pakylėtas, priklausomai nuo kojelių
konstrukcijos.
Ir visgi juokingiausia yra tai, kad atsiranda kas visa tai perka ir
šventai tiki įtaka garso kokybei.

Čia jau turbūt ne kartą buvo įmesta, bet galima ir dar padubliuot, labai
neblogai parašyta:
http://audio.ring.lt/eretic/ah.html