Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: locked
Data: 2014-12-06 19:32:17
"Zydrunas" <zydrunas @ ? skp.lt> wrote in message
news:m5mj0a$uab$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tai irgi keista, kaip lietuviai-inžinieriai pilni arogancijos aiškina
> ir kritikuoja ištisą pramonės sektorių, eilę JAV, Anglijos, Vokietijos
> gamintojų, kaip jie gamina gryną šūdą, nesupranta fizikos ir tik mausto
> vargšus viso pasaulio "botanikus". Gerbiamieji, prieš jus tikra aukso
> gysla! Pasinaudoję tik maža dalele savo žinių jūs galite pigiau
> suprojektuoti, pagaminti ir parduoti daug geresnius gaminius!

o tai labai nustebsi jei pasakysiu, kad zmones ta senai daro? :) cia net ne
tame beda jeigu ka.

visada buvo yra ir bus toks segmentas zmoniu kurie nieko nesupras bet
apsiseileje ziures i svarovskines garso rankeneles ir iki lemputes jiems
betkokie argumentai, is tikro pamacius viska juodai ant balto pasidaro net
neidomu. jie net nenori to tikejimo atsisakyti, mat jiems patiems net
patinka ju toks melzejiskai magiskas poziuris i technika. nors per svelniai
pasakyta, gal net is viso nustotu klausyti muzikos jei daeitu kaip, kas, ir
prie ko. butu dar vienas pabodes zaislas.