Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-03 11:52:47
ne, tavo poziuris nera normalus, bent jau man.
tavo poziuris yra ateit ir pasipyzdavot is vietiniu 'vargsu inzinieriu",
'pasaulio nemaciusiu'. kurie drista kritikuoti didziuosius verslo
banginius. tai taip gaunasi, kad laikai durniais tuos, kurie kritikuoja
versla darancius, ir teigia, kad didele dalis to, kas gaminama ir
parduodama, apskritai egzistuoja ir kainuoja daug ne del to, kad ten
tikrai taip gerai ir taip visko daug ir taip viskas nerealu kaip tie
banginiai teigia, o del to, kad yra daug kvailiu, kurie tuo tiki ir perka.
o poto pabaigoj tiems durniams uzduodi 'rimta' klausima. ir tikiesi
rimto atsakymo.
tavo poziuris dar kuo nenormalus - pats negali apsispresti prie kuriu
tu, prie zinanciu, ar prie tikinciu. nes kas antram poste tai prie
vienu, tai prie kitu.
vaiku darzeli pats ir darai, nes techninej diskusijoj sudalyvaut
nesugebi, nes neturi ziniu. stebedamas is sono tokia diskusija vis
ilendi ir paverki kaip cia taip ta arogancija vel islindo, kai
'vietinis' izinierius vietiniam audiosektantui 15 kart aiskina, kas yra
laidas. nes tau lyg muzikos norisi klausyt, bet kartais lyg ir suprasti
norisi, ko labiau norisi pats nezinai. tryst tryst, aukletoja kazkokia
cia vaidini. patinka klausyt - klausyk, spaudyk play mygtuka ir
dziaukis. nori diskutuot - diskutuot. tik nepisk proto kaip ta turiu
daryt ash. ir jei kazkoks lochas (emdzei, yzytom, etc.) del labai gerai
zinomu (bent jau man) priezasciu eilini karta bando ikurinet fleima ir
seiletis apie tas pacias nesamones, lygiai taip pat, lygiai del to
pacio, tai as leidziu sau juos siusti nx, realiai ta ir reikia daryt ir
kuo dazniau. mandagiai zmogui atsakyt ir paaiskint galima kelis kart.
kai klausimai tampa retoriniai, tiksliniai ir kvaili, atsakymai
nebutinai turi buti mandagus ir grazus. realybej pabandyk priejes prie
zmogaus paprasyt 2 centu. jis tau viena karta pasakys graziai 'eik sau'.
gal duos 2 centus. bet jei paprasysi 20 kartu, tai pasius naxui arba
gausi i snuki.