Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: eMJei
Data: 2014-12-07 01:25:13
Del artimo originalui garso tai cia trivialu: pirma karta klausydamas
MARTIN LOGAN, uzdejau LIVE koncerto CD "Antigone rising". Si irasai jau
gerai zinojau ir jo skambesi skirtingose sistemose. Kuomet pradejo jis
groti per Martin Logan, shokas visu pirma man buvo tai KAIP AS AISKIAI
GIRDZIU INDIVIDUALIUS REKIANCIUS IR SUKAUJANCIUS KLAUSYTOJUS, nes ant
dinaminiu koloneliu tai ten tik tokia KOSHYTE pavadinkim. Klausimas :
tai ar cia mane suzavejo tas paskanintas garsas, kaip tu vadini, ar
artimas originalui :))))))????

Kiek esu klauses sistemu, ir t.t. ta savoka PASKANINTAS GARSAS priskiriu
prie santykinai pigiu pradinio lygio aparatu ir sistemu. kitaip sakant
visas pradinio lygmens shlamstas vienaip ar kitaip skamba bendrai
shudinai, bet jeigu ieskai skirtumu, aisku juos randi, ir jie paprastai
tokie, NAD garsas paskanintas "astrumu", Marantz "koshele",  ir taip
toliau ir panasiai. Ir tik kai ijugni rimto inzinieriaus rimta aparatas
- IR SUPRANTI KOKS VISGI YRA TAI BULLSHIT del tu paskaninimu, ir kad sis
aparatas tiesiog GERAI skamba ir tiek.

> ne nu tai dar karta, tu nuspresk apie ka kalba, ar apie artimesni
> originalui
> garsa ar apie shoko terapiju ieskojima. o tai paskui gaunasi kad zmones
> nesusikalba, ir kokybe vertina pagal tai kiek pajaute shoko. tiesiog
> terminai turi islikti tikslus.
>
> pasikartosiu: patikti - tai dar nebutinai reiskia, kad groja gerai, t.y.
> kuo artimiau originalui.

LEMPOS + elektrostatika... elektrostatines koloneles yra aktyvios, bent
jau martin logan, tai lempas nebent i pradini stiprintuva arba
grotuva... bet tai ne tas ka turejau omenyje.