Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-04 10:58:16

> pries visus?

aga

> c'mon. ten biznis ir labai didelis. pardavineja vandeni, kreida ir cukru ir
> vadina tai vaistais. ir svarbiausia - jais GYDO realius ligonius, realias
> ligas, kuriuos reikia gydyt tikrais vaistais. ir tu taip lengvai i tai numoji
> ranka? kai nueisi su savo nepaskiepytu vaiku +40 pas seimos daktara ir jis
> tau pasiulys homeopatiniu vaistuku, zek nepergalvok tik visko is naujo...
> audio debilai - niekam bent jau netrugdo. savo paties aukos. o vat gydytojai
> debilai - is evil and must die.

todėl ir sakau, kad homeopatai nekenksmingi, o jų biznis, tai kaip ir
daugelio, o va oficialios medicinos ir vaistų pramonės tai net ne
biznis, ten tiesiog biznišče.
paskutinę tablietka esu surijęs gal 20 metų atgal (tada aš nesidomėjau
ir mažai žinojau) ir tai man ją sušėrė (benalgino), kad nemaišyčiau
miegoti, po traumos petys labai skaudėjo, man tai kas, kentėt galima
gi, tačiau kai tik pasiversdavau ant kito šono, tai prabusdavau ir
sustenėdavau :)
nu dar kartais pertusinu balujus, nu čia nuo vaikystės, susirandi
kišenėje atrodo 18 kapeikų ir bėgi į vaistinę ir kaip karlsonas bul bul
bul visą iškarto :) aišku dabar dažniau jau jegermeisteriu mėgaujuos,
biškį gal skono receptoriai pasikeitė :)
apie ką čia aš... a nu va, dėl manęs užtektų traumotologų ir chirurgų,
išnarinimui ar lūžiui pataisyti ar susiūti. :D