Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-08 16:56:30
tai samoningai praleidau. nes kalbet apie laidu itaka, kai jie jungiami
prie brokuotos ar by design kreivos aparaturos, tai tikslo nulis.
laidai gali turet itaka vieninteliu atveju, jeigu source isejimo
impedansas neprotingai didelis. tada bet koks talpumas ant laido viska
keicia NEPROGNOZUOJAMAI. tokia aparatura veikia nestabiliai. osciliuoja,
generuojasi, signalas shuntuojamas, filtruojamas BENDRO kabelio ir
isejimo impedanso FILTRO :) ir t.t.
cia jau nera kalbos apie geriau/blogiau, cia tas pats kas valgant shuda
analizuot skirtumus tarp shokolado rusiu.