Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-03 13:49:00
nu tai visose srityse pilna durniu. tiksliau, kai jau durnas ,tai visur
ir ilgam. mamos neskiepija vaiku ir jiems ranku neplauna, nes tiki, kad
lasas muilo, skiepas nuo hepatito ir skalbimo milteliu pakelis nuzudys
jos super naturalius vaikucius ir apskritai visa planeta.
gydytojai-sarlatanai gydo homeopatiniais vaistais, durniai jais gydosi
ir net pasveiksta nuo ju. moka uz juos pinigus.
religiniai fanatikai savai kvailioja, karus kariauja ir sventai tiki tuo
kuo tiki. gamina netgi elektros taupytojus naivuoliams, kur ikisi i
rozete shuduka ir per menesi beveik elektros nebesunaudoji. ir t.t. ir t.t.
isskirti audio srity durniu paieskos konktekste visiskai beprasmiskai.
tai eiliniai durniai, tokie kaip visi kiti. nei geresni, nei blogesni.
visi jie turi bendra pozymi ir tendencija - daug sneka, kitiems savo
nuomone perska, majkes pleso, netgi kariauja del to, ko visai nesupranta.
durnius reikia vadinti tikrais ju vartais, siusti juos nx ir is ju juoktis.
asmeniskumai ir izeidinejimai ir prasideda ten, kur durnius bando buti
protingu ir aiskinti/gincytis apie tai, ko pats absoliuciai nesupranta.
tiesiog tokie uzpisa labai daug ka, tai ner ko tuo stebetis.
ka ir kaip tavo nuomone reikia atsakyt debilui, kuris niolikta kart
kartoja ta pacia nesamone apie laidus? apie ezoterika, apie stresa
perklausose ir apie MISTIKA? kai kalba viso labo apie laida? juk tai
DURNIUS is didziosios raides. ir laidas cia tik pavyzdys, jau pats
praktiskai absurdiuskiausias. lygiai taip tie menkaverciai diskutuotojai
pleso maikes ir visose kitose temose ir srityse.