Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Sail
Data: 2014-12-04 13:26:33
O tai supranti, kad gaves maza ligos sukelejo doze, organizmas pagamina
antikuniu reikiama kieki ir ta sekmingai nugali, + islieka atmintis tokiu
antikuniu gamybai. Ir pagavus zaraza organizmas ant smugio susitvarko.

Suprantamiau - va tu geri jau tarkim10 metu, organizmas prisitaiko, ir nei
is klumpiu isvirsti nuo butelio, nei galva skauda kita diena.

Neragavusiam gi butelys ant galvos bus totalus autas.

Imho neskiepyt vaiku nuo rimtu ligu tai debilizmas. Nuo gripo tai px, jis
mutuoja kasmet, o ir ne toks pavojingas (jei ne ispaniska versija).