Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-12-04 13:27:28
aha, o ish kur tas imunitetas zino suzino kam kokiu ir kiek antikuniu reik?
;)

"Kesha"  wrote in message news:m5pg1e$fgr$1@trimpas.omnitel.net...

Nu aš ne CodeC'as, daug nerašysiu.
Trumpai, imunitetas jei sugeba, tai pasigamina reikiamą kiekį
antikūnių, jei nepavyksta, tai ir chana.
O jei galvoji, kad skiepas čia padės, tai klysti, gali padėti tik jau
gatavų antikūnių ukolas ;)
šiaip skiepų idėja pradžioje buvo gan nebloga (Dženerio versija) tik
tai kas dabar, tai jau visiškai skirtinga.