Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: eMJei
Data: 2014-12-06 22:23:03
sitas uzkliuvo:))) cia tipinis atvejis kai asmuo taip sakantis nera NE
KARTO klauses isskirtinio garso (pasikartopsiu savo sena tirada, gerai
realizuotu: 300b lempu, elektrostatiniu koloneliu, ar tiesiog kokios
nors MBL technikos (konrkeciai radialstraler koloneliu) tt ).

Labai rimtai atsakau , jeigu isgirstum kaip MBL isgroja pvz Pink Floyd
Dark Side of the moon SACD (asmeniskai esu girdejes, beje Lietuvoje) -
pradetum uzuosti apie tokie kaip as sneka, ir po biski jaustum kokie
realiai pokyciai garse apskritai gali ivykti:)))

kuomet pirma karta atisedau prie Elektrostatiniu MARTIN LOGAN,
praktiskai gavau shoka....

Jums vyrukai , su 7 kl fizikos vadoveliai,BUTENT reikia tokiu SHOKO
terapiju. po MBL+MARTIN LOGAN terapijos, tikrai niekada nebebutumet
tokie kokie esat :) GARANTUOJU.