Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Sail
Data: 2014-12-03 12:48:08
Niekas cia netvirtina, kad istisas pramones sektorius gamina suda. Gamina
visai normalius daiktus.
Tik pardavineja naivuoliams uz protu nesuvokiama kaina, is to cia visisi ir
zvengia.

Paaiskinti apie varzas va taip vienu postu ner sansu, reikia pakankamai
ilgai skaityti ir gilintis, kol daug maz buna aiskiau kas ir kaip. Bet tai
kelias i pazinima, kuris zudo religija, ir jei juo nueisi, tai dings visa
aparaturos mistika ir gali pasijusti neprotingu zmogum, isleidusiu daug
pinigu uz elementarius daiktus.

Bet jei domina, pradek skaityti, na kad ir apie stiprintuvu klases, jei nori
giliau, galima paziureti Art of the Electronics, rusiski vertimai guli cia
http://publ.lib.ru/ARCHIVES/H/HOROVIC_Paul%27,_HILL_Uinfild/_Horovic_P.,_Hill_U..html,
noredamas rasi ir angliskus. Internetas siaip pilnas resursu, reikia tik
noro

Siaip mano va toks siulymas, nors ir be jokio pasityciojimo, audiofilu yra
prilyginamas didziausiai erezijai, ir todel yra ignoruojamas. Na ir
argumentas aiskus - mokslas negali paaiskinti, kaip veikia stiprintuvai. Yra
dedamoji, kuria pajust gali tik elektronikoj nenusimanantis audiofilas ir
vsio.

Tarp kitko, idomu, kodel neina zmones, bent  kazkiek nutuokiantys
elektronikoj, nebuna fanatisku audiofilu gretose, nors ir gali tureti gera
aparatura bei megti kokybiska garsa?