Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: locked
Data: 2014-12-04 11:53:29
"Kesha" <kestas@takas.lt> wrote in message
news:m5p9a5$a6s$1@trimpas.omnitel.net...

> taip, suprantu kaip tai veikia.

tai kur ten tas suo pakastas? :) nes realiai cia gi kaip ir naudingas mokslo
pasiekimas, zmones savo smegenais nemazai pasieke

a nu ir dar, grynai for the sake of trolling, preferinate skustas moters
kojas ar naturalej? :) meginu atkast kokio lygio naturalistas esate :) kompa
kaipo toki mokslo pasiekima lyg ir naudojate, nu tai skaitykim kad viena
minusa jau galima deti, nelabai naturalistas, nelabai :)

> su niekuo aš nekovoju, aš tik nemėgstų makaronų kabinimų ant ausų (nu kaip
> patiekalas, tai jie visai nieko), o jų audiofilizme ir medicinoje nors
> vežimu vežk.

kaip bepaziuresi homeopatija didesnis makaroninimas uz statistika :)