Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-03 09:41:58
On 12/03/2014 09:07 AM, Kesha wrote:
> Kažkas neseniai čia išsireiškė dėl hemorojaus gydymo servise ar pan.,
> tai va panašu, kad problemos sprendžiamos būtent tokiu būdu, o ne kaip
> turėtų...
> fonavimai sprendžiami normaliu įžeminimu bei filtrais (jei tai maitinimo

jei izeminimu vadini teisinga zemiu sujunginejima kiekvieno bloko viduj
ir tarp bloku - tada taip. izeminimas skydelyje itakos neturi. jis tik
del saugumo. tinklo filtrai fonavimui itakos neturi irgi visiskai. jie
saugo nuo auksto daznio triuksmu is tinklo, kurie generuojasi veikiant
skaitmeninei ir galios technikai.

> kabelis), ir kokiu gi būdu filtras gali užmušti muziką, jei jis padaro
> normalų 220v be "priemaišų", BTW tie suber buper power kabeliai tai ir
> yra kabelis jau su viduje įmontuotu filtru tik už labai brangiai...

tie kabeliai brangus tik del grazios izoliacijos. daugiau juose nieko
ypatingo nera. jokiu filtru tuo labiau.

> O jei kabelis veikia kaip antena, tai tada jo - kiekvienas skambės
> skirtingai, priklausomai nuo "priimamo diapazono".

visi kabeliai veikia kaip antenos. todel esme yra KA, KAIP ir prie KO
jungi. iejimo, isejimo impedansai - cia esme.

> kabelis turi būti pagamintas teisingai ir gerai, čia aš sutinku, bet
> ezoterikos kišimas į juos, tai lochotronas. Galėtų tada išvis gaminti

jeigu kabelis nenutrukes, reiskia jis geras.

> kabelius su dėžute ir tumbleriu, norimo skambėjimo pasirinkimui
> (švelnus, aksominis, šaižus ir t.t.).

gamina net su baterijomis, maitinimu. jauti tikejimo JEGA?

> BTW pigiausias būdas panaikinti visus fonavimus ir pan., nusipirkti
> metalinį tinklelį ir užmesti ant visos aparatūros, o dar geriau
> pasidaryti tokį narvą ir ten klausyti muzikos.

ne. fonuoja ne del to. normali schema ir sistema (N schemu sujungtu
kruvoje) nefonuoja visiskai be jokio korpuso, and medines plokstes
prisukta. fonuoja isskirtinai del blogos schemos ir/ar jos panaudojimo
is principo. vienintele vieta, kur gali fonuoti del ekranavimo nebuvimo
- transformatoriaus skleidziamas elektromagnetinis laukas. bet
transformatoriai dazniausiai gyvena prietaisu viduje. priklausomai nuo
schemos, daromas arba ekranavimas paciame korpuse (feromagnetinemis
medziagomis) arba naudojamas tokio tipo transformatorius, kurio
skleidziamas laukas yra tiek silpnas, kad duotai konkreciai schemai
itakos neturi. maziausia lauka turi geri toroidiniai transformatoriai.
beje, aliuminis korpusas 'ekranuoja' tiek pat kiek plastmasinis - nieko.
ekranuoja tik gelezinis korpusas ir tai dar su salygom.