Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Sail
Data: 2014-12-08 10:19:12
O tai atskiri, kada lempinis stipriakas kilmingu laidu i rozete prijungtas,
kada paprastu?

Jei neatskiri, tai cia fleimas ne visai apie tave.O kad lempinio garsas
patinka tai cia viskas tvarkoj, maloniai jie groja, nors pagal parametrus
tai nelabai kokie.

Cia fleimas daugiau apie tokius, kurie maitinimo laida "atskiria", bet kai
reikia pademonstruot ta aklam teste, jiems baisus stresas uzgula ausis ir
todel jie to padaryt negali.