Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-04-24 15:41:36
Sklinda gandai, kad birzeli smulkuji versla gali "paleist", ta prasme,
radikaliai sumazins mokescius, be to, neaisku, kiek tai lies jau seniai
dirbancius (jei nelies, tai tebus eiline piaro akcija). Bet tai gali
buti tik priesrinkiminiai triukai toks gandu skleidimas...

Siaip pasitikejimas atsistatys ne anksciau kaip po kokiu 2-3 metu, jei
neprades daryt "ziauriu akciju" nesurinkdami biudzeto. Nemanau dabar,
kad visi pultu kurti nuosava versla, net jei mokesciai smulkiems butu
smarkiai sumazinti.

--
Valdas Vilutis