Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-22 16:21:27
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gsn2rh$h0o$1@trimpas.omnitel.net...
Zjb. kriterijus. Mano subjektyvia nuomone atimti iš tavęs 100% tavo algos yra normalu, kadangi tavo darbo efektyvumas sėdint visą dieną newsuose mano subjektyvia nuomone yra apie 0 :)

Ne tu man moki ir ne tu mane kontroliuoji, taip kad nesiimk spręsti apie tai, ko neišmanai. Bet tavo nuomonę išklausiau.

>Čia kaip suprantu irgi tavo subjektyvi nuomonė. Tačiau siūlymas atiminėti iš verslininkų ir taip didinti verslo efektyvumą nuo to mažiau absurdiškas nepasidaro.

Argumentuota :) Įdomi diskusija :)

> Atsakinėdamas į mano siūlymą biudžetą sumažinti 5mlrd fantazuoji apie biudžeto mažinimą per pusę, dabar pasiūlius sumažint išlaidas proporcingai sumažėjusioms pajamoms (eilės ~10%) fantazuoji apie visų valstybinio sektoriaus darbuotojų sodinimą ant minimumo bei kelių tvarkymo nefinansavimą. Kam rimtu veidu tokias nesąmones rašinėt?

Siūlymai? Tik gal konkrečiai ir pagrįstai, kad paprasčiau būtų :) Verkt, dejuot ir kritikuot visi gali.