Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-21 13:27:29
"Negi buvo sunku copy-paste latviu
varianto padaryt? Pakelei PVM iki 21-22% (sis mokestis su daro beveik
trecdali visu mokestiniu pajamu) ir po to ramiai be panikos ziuri toliau. "

Šio tavo pasakymo neturėjau traktuoti kaip siektino pavyzdžio?

Net jei sakytume, kad planas buvo geras, nes sudarytas kažkokių užjūrio ekonomikos genijų, tai matome, kaip jis pildosi. O lietuviai savo jėgomis besitvarkantys sėkmingiau nei latviai jau yra smerktina?