Tema: Re: Dėl galimų progresinių mokesčių
Autorius: Ninja666
Data: 2009-04-17 13:02:16
lasaZ wrote:
> tai ka ten Sysius pateike yra eilinis piarinis myzhalas skirtas pilkajai
> masei paagituoti uz A. Butkeviciu. Nes jo variante ne progresiniai, o
> sakyciau labiau baudziamieji mokesciai :)
>
> Viena aisku, su lietuva ateities nebesieju 120%.

Žinau tiek, kad jeigu pritaikys progresinius mokesčius būtent paminėtais
procentukais, tai man labiau apsimokės mesti nuolatinį darbą ir tiesiog
persikelti į šalį, kurioje arba mažesni mokesčiai arba mano papildoma
veikla yra neapmokestinama. Vistiek mano papildomos pajamos yra būtent
gaunamos iš kitų šalių dirban internetu, tad man nėra skirtumo kurioje
šaly dirbti...

Liūdna, bet esu, rodos, vejamas iš šalies, kurią laikiau sava...