Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-21 17:46:27
Sakyčiau iki 24%, kad būtų rimtai ir tvarkingai.
Bet jų problema galvelėse buvo ta, kad per PVM neprikelsi SODros, nebent kažkaip iš valstybės biudžeto šerti/refinansuoti tą fondą.

Taigi, prisiš.ko kaip reikiant, vartyk Blynai nevartęs. Aš čia jau argumentų neieškau, bet tik subjektyviai galiu paaiškinti.

Taigi visąlaik kovojo su Maximomis, skatino mažinti vartojimą, etc. Taigiblle keli PVM ir bus tau vartojimo mažinimas. O dabar padarė gaunamų pinigų mažinimą, ŽVĖRIŠKĄ kai kurioms grupėms. Na tai tos grupės dabar ir neberodys pajamų arba stabdys veiklą.

Vienas dalykas sumokėti vartojimo mokesčius (pvz AKCIZĄ už cigateres), kad ir 500% padidėjusį (neturiu ant ko pykti, pats kaltas, kad rūkau). Kitas dalykas nulupti nuo manęs dar net nepačiupinėjus pinigėlių savo kruvinų, o.law konfoje besėdint uždirbtų. Tai ir eina jie zdon su tokiais metodais. Lai ilsisi, o aš savo patriotizmą meteliams pakasiu giliau kur nors, eisu su šeima pauogauti, pagrybauti... Nx darbas, nx mokesčiai. Tegul pencinykai prikelinėja lietuvą ir toliau.

Kaip visais laikais. Generolai šiltai atsisėdę vadovauja, o jaunimas patrankų mėsa dirba.

J.