Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-04-18 00:35:24
Bent, perziurejus projekta, tai tik 15% kaitaliosis. T.y tie +6%
visetiek lieka nesarbu kas.
Ir ten ne tai kad pasiekus tam tikra riba visos pajamos kitokiu tarifu
apmokestinamos. Ten siuloma padaryti sumos tam tikrose ribose butu
apmokestinamos atskirai, t.y nuo pirmuju 24000 mokesi 15%, nuo sekanciu
  12000 daugiau, ir t.t