Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Ninja666
Data: 2009-04-17 14:07:07
Blynas wrote:
> Na kodėl? Pvz. imkim kokius nors iš dangaus imtus skaičius, nes tikrų nežinau.
>
> Tai pvz. imkim jei žmogus ant popieriaus uždirba 2000 Lt/mėn. ir sumoka nuo jų kokius 15% mokesčių, o gaunantys 7000 Lt sumoka 24% mokesčių, tai nemanau, kad pastariesiems jau staiga neapsimoka dirbti...

dabar va man smalsus klausimas - tie 15% turi savy tą sodrai ar kam ten
6% mokestį ? Ar atitinkamia bus 15+6% ir 24+6% ?

dabar aš moku 21%. Tiek galiu sau leisti mokėt, bet jeigu 40% man (o gal
net 40+6%) 3,14stels, tai tegu jie visi eina toli toli...

Nesu geroji fėja, kuri lūzerius, degradus ir tinginius turi išlaikyt.