Tema: Re: Dėl galimų progresinių mokesčių
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-04-18 00:23:18
Mes ne Amerikoje. Ir mokesciai nuo pajamu(vs darbo atlyginimo) yra
normali praktika. Tai supaprastintu daug ka.
Kitas reikalas, kad pas mus problemos su normaliu istatymu leidimu...
(Pvz: Isleidziamas istatymas, o taisykliu ir salia esanciu istatymu,
niekas nepagalvoja pakeisti)
Bent jau iregistruotas istatymo pakeitimo projektas atrodo prtingumo ribose.