Tema: Re: Dėl galimų progresinių mokesčių
Autorius: lasaZ
Data: 2009-04-17 13:56:12
> Žinau tiek, kad jeigu pritaikys progresinius mokesčius būtent paminėtais
> procentukais, tai man labiau apsimokės mesti nuolatinį darbą ir tiesiog
> persikelti į šalį, kurioje arba mažesni mokesčiai arba mano papildoma
> veikla yra neapmokestinama. Vistiek mano papildomos pajamos yra būtent
> gaunamos iš kitų šalių dirban internetu, tad man nėra skirtumo kurioje
> šaly dirbti...

as is esmes jau emigruoju, nelaukdamas ka jie ten pritaikys - uzteko
naujametinio liberalaus-konservatorisko seimo mokesciu reformos. Daugiau
neberizikuosiu moketi mokescius valstybei, kuri nemasto.

> Liūdna, bet esu, rodos, vejamas iš šalies, kurią laikiau sava...

patikek, as irgi niekada net baisiausiam kosmare nesapnavau tokio varianto,
bet gyvenimas nestovi vietoje. Si salis neturi jokiu ekonominiu
perspektyvu - net kaip juodadarbiai. Prognozuoju kad uz keliu metu mazesni
miesteliai atrodys 1:1 kaip rytu vokietijoje arciau lenku sienos...