Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Doc
Data: 2009-04-22 14:54:53
1. Kokiais kriterijais vadovaudamasis teigi, kad atimti 60Lt nuo 2000Lt yra OK ir ne radikalu, o 160Lt - jau nebe, nes radikalu?
3. Kokiais kriterijais vadovaudamasis teigi, kad sumažėjus biudžeto pajamoms, reikia pradėti atiminėti daugiau nei kad anksčiau iš verslininkų, o ne iš kokios nors kitos grupės žmonių?
3. Kokiais kriterijais vadovaudamasis teigi, kad sumažėjus biudžeto pajamoms, reikia pradėti atiminėti daugiau nei kad anksčiau apskritai, o ne tiesiog sumažinti biudžeto išlaidas lygiai tiek, kiek sumažėjo biudžeto pajamos?

--
Doc