Tema: Re: Dėl galimų progresinių mokesčių
Autorius: Anita
Data: 2009-04-17 19:53:03
ziurima vietines valiutos verte.
jei tarkime vokietija- ten 1000 eur.
cia - mazdaug 1000 lt.

nesu uz progresinius. nezinau, kaip geriau
tik zinau, kad toje pacioje Vokietijoje, jei pajamos virsija tam tikra riba
(ar ne 100.000 eur per metus????) , ir esi vienas- be seimos, tai moki apie
40 proc. mokesciu. cia su sodra (ju). bet duomenys gali buti pasene.

tik nereikia tu diskusiju, ka galima nupirkti uz tai Vokietijoje, kokios ten
kainos ir versti eurus i litus.. ne apie tai kalbam. kalbam apie pacia
sistema.