Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: lasaZ
Data: 2009-04-24 12:56:17
>> ekonomisto su diplomu nuomone :)
>
> Manau, ne kitokie ir planą rengė :)

na, eknomisto-kibernetiko diplomas savo laiku buvo kotiruojamas "nelabai
zinau ka cia veikiu, tai va sita krypti paemiau" :)

Nors man labiau atrodo kad plana renge VMI atstovai. O stai jiems tai svarbu
"uzkamsyti skyles" kad maziau dirbti reiketu, o pasekmes - px :)

> Tai faktas, kad iki idealo tam planui toli... Šiuo atveju spėju galioja
> taisyklė "norėjom kaip geriau, o gavos kaip visada" ("norėjom perkelt
> mokesčius verslui, o mokėsim visi") :)

perkelus verslui gyventojams tai neatsilieptu?