Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Silvano
Data: 2009-04-20 10:01:59
zvelk giliau...jie yra kvailiukai, kad ishsigando apsiperdeliu kaimu ir
nepadidino PVM dar bent 1 procentiniu punktu :) tas vienas procentas turetu
tokia didele visuotine reiksme, kad kubilius dabar galetu placiai sypsotis
ir didziuotis koks jis protingas ir kaip puikiai suvalde situacija :) o
kokia neigiama itaka darytu tas vienas procentas imant kiekviena
individualiai ? minimalia :) keli centai :) ir tik nesakyk, kad tai mazina
vartojima, nes nemazina :))) per krize yra vartojama tiek, kiek butina ir
tai, kad PVM bus ne 20,o  19 % nieko neskatins lekt i parduyotuves ir leist
pinigus :)))