Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-19 12:06:01
Na, dabar jau tikrai prajuokinai :)

1. PVM'o didinimas yra mokestinės naštos perkėlimas tiesiai vartotojams, t.y. žmonėms.
2. Latvija yra ekonomikos guru pavyzdys? :) O aš maniau, kad į TVF kreipiasi tik ant bankroto ribos esančios ir pačios politinės valios neturinčios valstybės...

Nepyk, bet po tokių nesąmonių nematau prasmės su tavim tęst diskusijos.