Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-22 14:36:17
"lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message news:gsmtko$7ok$1@trimpas.omnitel.net...
> parodyk kur as sakiau kad jie gerai tvarkosi ekonomikoje?

Cituoju tave:
"Negi buvo sunku copy-paste latviu
varianto padaryt? Pakelei PVM iki 21-22% (sis mokestis su daro beveik
trecdali visu mokestiniu pajamu) ir po to ramiai be panikos ziuri toliau. "

Pagal tai suprantu, kad latviai tvarkosi geriau ir jų pavyzdys sektinas.

> is esmes jei ismest is plano klaidas, bus toks pat priemoniu planas kaip ir
> ten. O kad pas latvius problemos daaaaug gilesnes, ir jau seniai aiskios
> buvo yra visai kita kalba. vien i bendra isiskolinima vs BVP paziurejus
> aisku pasidaro kad jiems ir prie genialiu planu vis tiek baigsis blogiau nei
> mums su nemoksiskais planais.

Na, detaliai lyginti "kas būtų, jeigu būtų" Lietuvos ir Latvijos negaliu, nes neaišku, kas tavo nuomone yra Lietuvos klaidos. O ir į kalbas nelabai norėčiau leistis, nes nemanau, kad man užtektų kompetencijos.

> man tik idomu, kaip niekas nepadave vyriausybes i teisma del to, kad
> mokestiniai istatymai isigaliojo po keliu dienu nuo priemimo, o ne po
> pusmecio, kaip pagal EU direktyva?

Negaliu atsakyti :)