Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: lasaZ
Data: 2009-04-22 23:03:22

> Cituoju tave:
> "Negi buvo sunku copy-paste latviu
> varianto padaryt? Pakelei PVM iki 21-22% (sis mokestis su daro beveik
> trecdali visu mokestiniu pajamu) ir po to ramiai be panikos ziuri toliau.
> "
>
> Pagal tai suprantu, kad latviai tvarkosi geriau ir jų pavyzdys sektinas.

planas kuri jie privalejo vykdyti galva ir peciais auksciau uz tai ka padare
musiskiai. Faktas.

> Na, detaliai lyginti "kas būtų, jeigu būtų" Lietuvos ir Latvijos negaliu,
> nes neaišku, kas tavo nuomone yra Lietuvos klaidos. O ir į kalbas nelabai
> norėčiau leistis, nes nemanau, kad man užtektų kompetencijos.

klausyk, jei tu jauti kad nesupranti apie ka kalba, tai ko mes diskutuojam?
Lietuvos klaidos yra ivardintos ne du ir ne desimt kartu... Ir ne vieno ir
ne desimties skirtingu autoritetingu saltiniu. Visi sutaria tik del vieno
teisingo dalyko - "kazka reikejo daryti"... Damit, bet kai padare, tai
padare :) beje - klaidu dar neistase po siai dienai, nors ir Kubilius
gausiai per visa shit-media zhadejo.

beje, jei idomu galiu meilu permesti procentini mokesciu pasiskirstyma
bendram pajamu surinkime, kad supratum kodel as nesuprantu kai kuriu dalyku
(ir ne as vienas). Nors jei bus daugiau besidominciu, galiu ir cia imest.

lasaZ