Tema: Re: Dėl galimų progresinių mokesčių
Autorius: Anita
Data: 2009-04-20 15:27:17
del varymo "ant lietuviu" kad varo patys lietuviai- faktas
\tik galiu pasakyt, kaip tikrai nemazai uzsienieciu i tai ziuri-
neigiamai. i tuos, kurie taip kalba.o ne i tuos, apie kuriuos tie
"protinguoliai" sneka...
cia deja , vadovaujamasi taisykle-prastas paukstis, kuris savo lizda tersia.
ir stengiasi laikytis toliau nuo tokiu..
bet ar tai supranta tie, kurie kolioja? vargu :)