Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: lasaZ
Data: 2009-04-22 14:04:56

> Kaip maži vaikai... Ekonomikos be plano neįsivaizduoju. Ir beje, tu sakei,
> kad latviai gerai ekonomiką tvarkosi, paskui sakei, kad tau planas jų
> patiko. Nei tas, nei tas lauktų ir naudingų rezultatų neduoda...

parodyk kur as sakiau kad jie gerai tvarkosi ekonomikoje?

> Tuntas klaidų, bet vis vien veikia geriau, nei tavo minėtos priemonės
> Latvijoje.

is esmes jei ismest is plano klaidas, bus toks pat priemoniu planas kaip ir
ten. O kad pas latvius problemos daaaaug gilesnes, ir jau seniai aiskios
buvo yra visai kita kalba. vien i bendra isiskolinima vs BVP paziurejus
aisku pasidaro kad jiems ir prie genialiu planu vis tiek baigsis blogiau nei
mums su nemoksiskais planais.

man tik idomu, kaip niekas nepadave vyriausybes i teisma del to, kad
mokestiniai istatymai isigaliojo po keliu dienu nuo priemimo, o ne po
pusmecio, kaip pagal EU direktyva?

lasaZ