Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-18 01:43:49
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:gsa7ea$fh2$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> Pinigai sumažėjo, santaupas sugriežtinau, išlaidas riboju, mažiau vartoju prabangos prekių, tai tos įmonės ilsisi.
> Bedarbiai dygsta momentaliai. Kaip galima nesuprasti, kad uždėjus mokesčius, GROSS pajamos įmonei nu niekaip nepadidės. Pajamos liks tokios pat. O kadangi gerus darbuotojus šerti reikia, tai reiškia reikia atsisakyti ne itin gerų darbuotojų. Taip atsirado bedarbis, kuris SUNKMEČIO laikais dar ir žiauriai panikuoja. Gaudavo nedaug, bet stabiliai. O dabar galės bandyti tuos pinigus muštis iš SODros.

A tai čia Kubilius kaltas, kad 2007 m. ekonomistams pranašaujant nuosmukį 2008 m. pabaigoj ne tik kad nebuvo imtasi priemonių nuosmukiui stabdyti, bet buvo didinamos pensijos (tik rezervo sąskaita, visiškai neplanuojant, iš kur paimti pinigus po metų) ir nebuvo stabdomi visi prabangūs pirkimai, statybos ir t.t.?

> NT burbuliai lygiai taip pat nesiruošia išsižadėti savo kosminių kainų - bet lobistai pakankamai galingi, taigi NT mokesčio ilgai lauksim. Geriau jau darbininkus pamelžti.

Ateis ir NT eilė. O kaip tie darbininkai melžiami daugiau, nei kad kiti?

> Būtų padaręs blyn PVM 24%, atsigautų tas biudžetas. Sodrai seniai reformacijos reikia, pažįstu visą giminę, kuri ten sulindusi kaip kasta sėdi, gaivaliojasi, namus statosi, butus remontuojasi. Perskaičiuoja kažkam pensiją, gaunasi 1.50Lt nepriemoka. Valstybei tas darbas kainuoja 50 Lt. Super ekonomija.

Didinant PVM'ą moka vartotojas, t.y. tas pats darbuotojas/darbininkas/galutinis_pirkėjas, kurį taip gini. Didinant mokesčius kitaip yra vilties, kad ne visi mokesęių didinimai nusės tai pačiai darbuotojų kišenei... Nors aš asmeniškai sutikčiau su PVM'o didinimu vien dėl to, kad iš principo tai kardinaliai neįtakotų mano išlaidų, o oainiavos su mokesčiais ir nepasitenkinimo viskuo būtų mažiau. T.y. sutikčiau už tai sumokėt.