Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Tomas
Data: 2009-04-17 18:41:51
Taigi, su pvmo padidinimu ir ash sutinku.
O kad jei jie pasakys po keliu metu "taip taip, mes suklydom, reikejo
mazhint mokescius, o ne didint" - man dabar nuo to ne geriau. Ir tada nebus
geriau, nes jie taip niekad nepasakys, jie tik atsiribos nuo to, ka yra
ishkrete kokie socdemai kada nors ar dar kas.