Tema: Re: Dėl galimų progresinių mokesčių
Autorius: Jūratė
Data: 2009-04-18 16:14:14
visko neskaičiau, tad tikiuosi, kad niekas dar nerašė :)
šiuo metu gyvenu Norvegijoj ir ten yra progresiniai mokesčiai.
minimalaus dydžio nežinau, bet manau bus kokia 14-15%, o maksimalus,
bent jau mano yra 36%, bet jei turi pasiėmęs paskolų ar daug vaikų ar pan,
tai max būna mažinamas. kadangi šiuo metu ne epr daugiausiai dirbu,
tai moku ~22 %. jei dirbi antrą darbą, o pirmoje dirbi pilnu etatu, tai nuo
antro darbo nuskaičiuoja 100%, jei savoj darbovietėj viršvalandžius kaip ir
priklaosu.
beje kiekvienų metų pradžioj visi užpildo lapus ir parašo, kiek planuoja
gaut pajamų
 ir pagal tai suteikia mokesčių kortelę, kurioje matai kiek bus
nuskaičiuota.
beje kas gerai yra, kad daug dirbant kaupiasi atostoginiai. o atostoginiai
yra 10,2% nuo
tavo uždirbtų pinigų ir nuo jų nenuskaitomi mokesčiai.