Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-18 01:47:17
"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message news:gsa7vv$g0l$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi, su pvmo padidinimu ir ash sutinku.
> O kad jei jie pasakys po keliu metu "taip taip, mes suklydom, reikejo
> mazhint mokescius, o ne didint" - man dabar nuo to ne geriau.

Šiek tiek daugiau pasidomėk ekonomika. Ne visos valstybės ir ne visada gali sau leisti skolintis tiek, kad mokesčiai sumažėtų. Realiai Lietuva jau dabar būtų bankrutavus.

> Ir tada nebus
> geriau, nes jie taip niekad nepasakys, jie tik atsiribos nuo to, ka yra
> ishkrete kokie socdemai kada nors ar dar kas.

Aha, jau dabar matau, kaip tu dabartinės valdžios vietoj muštum sau į krūtinę ir sakytum "kaltas, kaltas, kaltas", nepriklausomai nuo to, ar tai tiesa... :)