Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-17 18:32:26
Drįstu išreikšti savo nuomonę, kuri sutampa su tavo.
Man asmeniškai nebuvo kryyyyzės kol neatėjo kubilius. Va tada tai ir prasidėjo.
Pinigai sumažėjo, santaupas sugriežtinau, išlaidas riboju, mažiau vartoju prabangos prekių, tai tos įmonės ilsisi.
Bedarbiai dygsta momentaliai. Kaip galima nesuprasti, kad uždėjus mokesčius, GROSS pajamos įmonei nu niekaip nepadidės. Pajamos liks tokios pat. O kadangi gerus darbuotojus šerti reikia, tai reiškia reikia atsisakyti ne itin gerų darbuotojų. Taip atsirado bedarbis, kuris SUNKMEČIO laikais dar ir žiauriai panikuoja. Gaudavo nedaug, bet stabiliai. O dabar galės bandyti tuos pinigus muštis iš SODros.

Tuo pačiu visokių smulkių darbelių nėra kam daryti, -> kenčia įmonė, -> prastesnis našumas -> mažiau GROSS pajamų -> reikia galvoti, ką dar atleisti.

Elementari fizika. Kaip Paksius su degtinėle biudžetą papildė, taip Kubilius jį dar žiauriau tuština.

Vat turi koks žmogelis saujoje EU, kuriuos iki gegužės 1d. reikia duoti valstybei. Bet spaudžia, laiko. Būtų seniai sumokėjęs, tačiau geriau jam % lai krenta. O žiūrėk gal dar devalvuos ką nors iš lietuviškos valiutos, tai visai ir pliusas gali gautis.

NT burbuliai lygiai taip pat nesiruošia išsižadėti savo kosminių kainų - bet lobistai pakankamai galingi, taigi NT mokesčio ilgai lauksim. Geriau jau darbininkus pamelžti.

Būtų padaręs blyn PVM 24%, atsigautų tas biudžetas. Sodrai seniai reformacijos reikia, pažįstu visą giminę, kuri ten sulindusi kaip kasta sėdi, gaivaliojasi, namus statosi, butus remontuojasi. Perskaičiuoja kažkam pensiją, gaunasi 1.50Lt nepriemoka. Valstybei tas darbas kainuoja 50 Lt. Super ekonomija.

Nieko, gyvenam, tupim, žiūrim, ką dar iškrės. Reikia tik legalių atsitraukimo kelių daugiau paieškoti.

Johnas