Tema: Re: Del galimu progresiniu mokesciu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-22 18:53:32
Dėl šito tai aš ant tiek piktas, kad net negalėjau rašyti. Todėl ir neminėjau. Nes kai pradėčiau, tai blet iki kraujo panagėse visiems galvas numaustyčiau.
Užaugino mano brangiausioji 2 vaikus, be jokių darboviečių. 50Lt ant bajerio gaudavom, tai neaišku, ar ten pieštukams, ar porą mišinėlio nusipirkti. O čia pindrusios blyn.. aj, nepradėsiu. Kad nebūtų SKYLIŲ, tai viskas ok. Išvis, turi skaičiuoti ne pagal kažkokius 3 mėn, o už visą atidirbtą laikotarpį. Ir ne iš mano babkių, o iš privačios draudimo bendrovės, kurioje tą apsidraudei. Nes mano dėdė 45metų tikriausiai jau nebegimdys, bet įmokas moka. Žvengas...