Tema: Re: Skype + Android
Autorius: [mikro]
Data: 2015-01-22 12:07:27
gincijiesi tu su zmogum, kuris nesuvokia kaip matau aplamai kaip zmones
bendrauja, ir kaip yra sunku pakeisti komunikacijos kanalus n skaiciui
zmoniu. zjbs, jei tu bendrauji su savo babulencija ir viena kontakta turi -
imk ir pasikeisk, o kai komunikacijos kanalas grandininis? as irgi galiu
pakeisti keletui simtu klientu poziuri ir pati softa, kad ir I bbz ka, o ka
jiem daryt, kiekvienam dar po porai simtu pisti prota, kad pasikeistu?
taip sneketi tokius sudus tikras fanboyizmas nzn nzn...

"Caponi"  wrote in message news:m97v7l$9f6$1@trimpas.omnitel.net...

"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
> Visų pirma pagal tavo ilgą tekstą tu pats neapsisprendi ar Skype šūdas ar
> ne.

Is principo Skype daiktas geras. Problema, tik, kad toks buvo, o paskutiniu
metu MS beveik viska, prie ko prisiliecia, gadina. Tikiuosi, kad tai
laikina.

> Su klientais labai paprasta, pravedi pedagoginę valandėlę, išmeti pas
> visus Skype ir ikiši kokį viber ar dar ką, psio, problema išspręsta. Ar
> vėl ne?

Ne. Nes jei jau sneket apie mano tiesioginius klientus, tai taip, jiem as
daugeliu atveju galeciau taip padaryt - bet va ka jie darys, jei ju
komunikacijos partneriai is kitu UAB'u vis dar Skype naudos? Komunikacijos
kanalu, jei jie nesuderinami vienas su kitu, keitimas, yra pakankamai
komplikuotas reikalas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/Nedaeina tau niekaip sita problemos dalis?