Tema: Re: Skype + Android
Autorius: amenox
Data: 2015-01-14 15:43:37
Jo, jei nebūtų išvis skaipo po Androidais tai čia prasidėtu rašinėjimai
kokie MS durni ir kaip jie nieko nesupranta ir neatsako į paprastų vartotojų
maldas. Aj ir dar praranda milijoninius pelnus ir kad taip neiselgia save
gerbiančios kompanijos. Blah blah. Aš galiu tą patį pasakyt ir apie Google
ir apie Apple ir kitas stambias kontoras, nesusireikšminkit. :) Na neveikia
kaip reikia tas skaipas nu tai sėdėkit  ir laukit kol sutvarkys, rašinėkit į
supportą, naudokit alternatyvas, blyn kaip maži vaikai. Ar šios trydos esmė
buvo pradėt fleimą apie tai kad MS viską daro blogai? Jei taip, sveikinu,
jums gerai gavos.