Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-14 16:15:19
On 2015-01-14 14:43, amenox wrote:
> Ar šios trydos esmė buvo pradėt fleimą apie tai kad MS viską daro
> blogai? Jei taip, sveikinu, jums gerai gavos.

Konkrečiai šios treados esmė buvo pasitikslinti, ar tikrai taip viskas
blogai pasidarė su skype, ar čia man vienam taip pasirodė. Aš sau rūpimą
atsakymą jau gavau seniai. O pokalbį apie tai, ką MS privalo ir ko
neprivalo, tikrai ne aš pradėjau, jei ką ;)

O visa kita, tai čia blevyzgos, pamąstymai ir šiaip tuščias oro
virpinimas, nes prieš faktus nepapūsi! Visiškai nesvarbu ką čia pats
prirašei apie MS, apie WP ir apie "privalėjimus / neprivalėjimus", nes
FAKTAI yra tokie:

1. Skype gerai veikė Androide;
2. vieną gražią dieną MS išleido naują skype versiją ir skype nustojo
gerai dirbti Androide;
3. vietoj to, kad išleistų pataisymą su N-tuoju atnaujinimu, jie priedo
paėmė ir visiškai uždraudė senas skype versijas, kurios buvo vienintelis
išsigelbėjimas iš šitos situacijos;
4. pataisymo iki šiol nėra.

Ir ką čia dabar dar parašysi, kad paaiškintum šitą kvailystę?
Beviltiškas užsiėmimas juos teisinti. Čia arba tiesioginė tyčia, norint
sukompromituoti produktą (diversija) arba visiškas likusios MS
developerių komandos nekompetentingumas.