Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-09 20:01:43
On 2015-01-09 18:41, Icetom wrote:

> Bet pats Android ir stipriai keitėsi, ar kažką ne taip suprantu kaip
> paprastas vartotojas?

Tame pačiame androide, be jokių naujų OTA, su senomis versijomis viskas
buvo ok, su naujomis - nebe.

>  Nebent jie ką kažką ne taip -specialiai daro, kas man
> nelabai tikėtina.

Man irgi keista, bet faktas kaip blynas.

> Nors bendrai Androidiniai vartotojai vis tiek pinigų
> mažai neša lyginant su iOS, tai gal ir padėję dėl to :).

Čia tai, spėju, pajuokavai, nes MS iš Androido gal gauna daugiau bapkių,
nei iš Win8 + WP kartu sudėjus :]

http://www.businessinsider.com/microsoft-earns-2-billion-per-year-from-android-patent-royalties-2013-11?IR=T

> Dabar kiek
> tenka pasinaudoti Skype Win 8.1, WP aplinkoje viskas sklandžiai veikia.
> Iš iOS man visą laiką prisiskambina, aš ir į iOS. Sinchronizavimas tarp
> įrenginių kiek žiūrėjau ir tvarkoje. Žadėta f-ja, kad žinutes pamatysi
> tame įrenginyje, kuriame tuo metu naudojiesi Skype ir puikiai veikia.

Tai, kad Skype gerai veikia WP, belieka tik pasidžiaugt, nes jei net WP
neveiktų, tai... :] O tai kad viskas ok su iOS, tai gal tau taip
pasirodė, nes net WIN skype > iOS normaliai neveikia. Nors, čia aš
negarantuosiu, gal mano keli pažįstami kažką su savo skype iOS'uose
prisidirbę, bet rašant jiems iš Win, matosi panašios bėdos - prapuola
parašius, atsako po savaitės ir t.t. ir pan.. Skambinti nebandžiau.

> Su tokia logika ir Office paketus turėtų žudyti iOS ar Android
> gaminiams, bet kažkodėl atvirkščiai - pirmenybę šioms OS teikia,  ir
> tik, ar ne vėlai pavasarį jas gaus WP vartotojai...
> http://www.cnet.com/news/microsoft-expands-word-excel-powerpoint-for-android-tablets/

Logikos vieno iš esminių produktų žudyme nėra jokios, todėl keista, jog
skype marinamas. Turėjo juo rūpintis ne ką mažiau už savo ofisus. Aš
neteigiu, jog jie jį žudo tyčia, tiesiog į tai labai panašu. Nebent, tai
totalus skype palaikymo komandos nekompetentingumas.