Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-15 20:08:53
On 2015-01-15 12:12, S54 wrote:
> man veikia normalai
> sony z1 compact, softas naujausias

Kas yra "normaliai"? Mano aprašytą eksperimentą atlikai? Nes suprantu,
jog sunku šiame tread'e jau reikiamą info susirast, amenox jį visiškai
užteršė, sukėlęs beprasmišką fleimą. Bet, visgi, susirask ir pabandyk
tai atlikt, ir tada parašyk ar tikrai normaliai ar nifiga. Nes jei pats
nepatikrinsi, nieko ir neįtarsi tam tikrą laiką. Aš pats neiškart
supratau, jog kažkas negero vyksta.

Tarp kitko, vakar atsisiunčiau visą eilę senų skype versijų androidui ir
pabandžiau surast, kuri seniausioji dar neužblokuota tinkle, pasirodo,
tai yra 4.6.0. Deja, bet efektas lygiai tas pats, žinutės eina randomu,
po užmigdymo ir prikėlimo, gali laukt žinutės iki pažaliavimo.

O ten dar amenox kažką aiškino, jog su kažkuo kalbėjo per skype ir iš to
jis daro išvadas, jog mes čia kalbam apie nebūtus dalykus. Todėl
akivaizdu, jog jis net tread'o įdėmiai neskaito, nes aš apie pokalbius
skype ne žodžio nerašiau. Būtent pokalbiai veikia. T.y. matai "žalią"
kontaktą ir jam skambini, o skambutis "pramuša" kažkokį bloką ir
pasiekia kontaktą. Kalbėtis tikrai galima vis dar normaliai, problemos
yra būtent chat dalyje, t.y. skype tapo visiškai sukompromituotas kaip
messengeris.