Tema: Re: Skype + Android
Autorius: news
Data: 2015-01-13 15:00:07
On 2015-01-13 11:58, Invertuota panda wrote:

> Jo, sulauksi kad abalei savo noru ką nors darytų kitom platformom :)
> Jei jūzeriai nori dalyvaut šventėje tai tiesiog turi pirkt abalius ir
> basta!

pavardinisiu kelis, kuriuos pats naudoju: iCloud Drive, iTunes, Quicktime

> Kiek gi tų API tame "zooparke" ir kodėl tai turėtų būti problema? ;)

dxja, visokiausiu. Ten pas juos API keiciasi ne dienom, o valandom:
https://developer.android.com/index.html#q=classdeprecated

> Beje, aš kaip "nukentėjęs" galiu atsakingai pareikšti, kad parašyti
> gerai veikiantį "skaipą" androide yra nepalyginamai paprasčiau nei iOS.
> Galiu teigti netgi dar kategoriškiau: tikrai gerai veikiantis skaipas
> iOS šiuo metu yra mission impossible, nes dėl apribojimų atsiremia į
> Apple servisus kurie realybėje nelabai veikia. Ir kurių niekaip neapeisi.

Sakyciau siuo metu skype IOS'ui man yra bene idealus. Rimtai neturiu
prie ko prikibti. Paskutinis update buvo gal pries menesi. Baterijos
nevalgo. Neluzta. Netgi uzdarius kompe Skype automatiskai IM pradeda
eiti i telefona - vadinasi seka kuriuose devaisuose as naudojuosi Skype
servisu ir nedubliuoja eventu, kas anksciau sukeldavo bereikalinga
triuksma. As asmeniskai nezinau ko is jo galima daugiau noreti. Na taip,
failu neleidzia siusti i telefona, yra toks apribojimas, bet gal veliau
nuims ir sita.