Tema: Re: Skype + Android
Autorius: amenox
Data: 2015-01-14 13:44:14
Jei trumpai - MS gali daryti ką tik nori ir tu negali jiems priekaištaut kad
jie šiuo metu su skaipu padėję ant Androidų. Jie tiesiog neprivalo tai
daryti. Arba jei grubiai pasakyt tai net gal jiems absoliučiai px ant to
skaipo androide. :) Čia taip pat kaip google px ant WP, kitais žodžiais
abipusis supratimas.