Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-11 22:36:58
On Sun, 11 Jan 2015 21:30:36 +0200, bat0nas wrote:

> Beje. Ne į temą truputi.
>
> O dar naudojasi žmonės aktyviai tuo Skype? Aš matau, kad jo vienintelis
> pritaikymas - Video skambučiai.
>
> Bent jau nematau, kad kas nors iš mano aplinkos jį naudotų kažkam kitam
> nei video skambučiams.

Užtat mažaminkščiui pakainavo 8 lemejardus ar kiek ten baGsų :)
Už labai miglotos vertės servisą.

Skaipo vertė buvo tais laikais unikali savybė "tiesiog veikti". Be
sudėtingo konfigūravimo, iš beleNkaip užfirewallintų tinklų, kas anais
laikais buvo daugiau taisyklė nei išimtis.

Dabar gi tokių "veikiančių" alternatyvų netrūksta, įpač kai pats skaipas
nebėra iš "tiesiog veikiančių" produktų. Firewallų irgi niekas nebelaužo,
nes paprasčiau tiesiog naudotis iš savo mobilaus telefono nei kad
rizikuot iš firmos tinklo. Plius solidžios firmos produktui tai
nepritinka.

Žodžiu nežinia kam jo reikia. Pačiam m$ manau irgi labiau nereikia nei
reikia, nes jie gi ir patys turėjo savo "Live" servisą. Nemanau kad už
Live atsakingas padalinys tiesiog pasakė "okay, you won we lose". Labai
gali būti, kad skaipo tymas naujoje firmoje nepasijuto "laukiamas
ištiestom rankom" ir kaip pasekmė iš originalaus tymo nelabai kas liko. O
tie kurie liko nebūtinai žino ką daro. Čia šeip, filosofavimai.

--
kthxbai.