Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-15 10:54:13
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:m97sud$7c1$1@trimpas.omnitel.net...
> Visų pirma pagal tavo ilgą tekstą tu pats neapsisprendi ar Skype šūdas ar
> ne.

Is principo Skype daiktas geras. Problema, tik, kad toks buvo, o paskutiniu
metu MS beveik viska, prie ko prisiliecia, gadina. Tikiuosi, kad tai
laikina.

> Su klientais labai paprasta, pravedi pedagoginę valandėlę, išmeti pas
> visus Skype ir ikiši kokį viber ar dar ką, psio, problema išspręsta. Ar
> vėl ne?

Ne. Nes jei jau sneket apie mano tiesioginius klientus, tai taip, jiem as
daugeliu atveju galeciau taip padaryt - bet va ka jie darys, jei ju
komunikacijos partneriai is kitu UAB'u vis dar Skype naudos? Komunikacijos
kanalu, jei jie nesuderinami vienas su kitu, keitimas, yra pakankamai
komplikuotas reikalas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/Nedaeina tau niekaip sita problemos dalis?