Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-12 22:16:32
On Mon, 12 Jan 2015 16:28:17 +0200, Icetom wrote:

> Jei Facetime leidžia skambinti per internetą į telefoną, tada
> nereikalingas palieka (nesinaudoju juo, tad nežinau apie visas jos
> galimybės). Bet aš šaip apie Android rašiau.

Jei nemokamai, tai skaipas irgi neleidzia. O jei moket, tai skaipas
patampa tokiu mizeriniu servisu, nes už paslaugas susimoka kažkas tik 6%
iš *aktyvių* vartotojų. Likę 94% per skaipą į telefonus neskambinėja.

Android turi hangoutus su analogišku facetime funkcionalumu. USA jie
netgi turi google voice su galimybe paskambint į stacionarinius numerius.
Likusiam pasaulyje - ne, bet tas likęs pasaulis skaipu irgi nelabai
naudojasi.
O kai dabar dar ir belekaip veikia, tai minetų mokančių vartotojų
greičiausiai nedaugės.

> Jo, taip ir matau, kaip 100 EUR tel. naudotojas puls pirktis kokio Polar
> sprendimą ;).

Kodėl gi ne? Ne visi sport frykai jaučia poreikį turėt hiendinį ragelį.
Kiti gal specialiai nusipirks kokia nors outdoorine plytą tipo CAT. Bet
tai neesmė.

Tu polar'ą paminėjai kaip universalų pavyzdį kad androidas vendoriams yra
mažiau "įdomi" platforma už iOS. Gal ir taip, bet minėtas pavyzdys turi
mažai ką bendro su skype.

Kodėl Polar koncentravosi ties iOS? Visų pirma, tai techniškai yra
paprasčiau, tų yfawnu tipų yra vienas du ir viskas. BT4 LE juose veikia
neblogai. Ir kas svarbiausia - yra Apple Store, į jį patekt yra kiekvieno
OEM'o didžiausia svajonė. Bilietas ten gali laisvai kainuot ir tokį
dalyką kaip pasižadėjimą "neskubėt" su kitom OS.

Todėl nenuostabu, kad jei nėra babkių kurt visom platformom iš karto, tai
favorizuojama bus iOS, čia kaip sako jankiai yra absolute nobrainer.
Nes androide tėra keletas flagšipų su normalių BT4LE ir tie patys
nebūtinai normaliai veikiantys. Pvz mano N4 BT hardwaras nors LE ir
palaiko, bet jei įjungtas wifi tai kai kurios funkcijos jau nebedirba.
Kitaip tariant, LG inžinieriai yra lopai. O gal ir qualcomm.

Tuo tarpu Skype galioja visai kiti kriterijai. Internetas neblogai veikia
net ir pačiam pigiausiam kinietiškam telefone su gingerbredu. Plius ką
skype siūlo, tai papigiai plepėt.
Jei iphone savininkas turbūt tingės kompostiruot sau smegenus ir naudosis
facetime beigi tiesiog paskambins jei facetime neišeina tai androido už
100eur turėtojas turbūt nepatingės instaliuot ta skypę jau vien todėl,
kad pataupyt.

> Apie kurią dalį klausi? Iš bendro įspūdžio naujienose.

Apie aktyvius trukdymus.

--
kthxbai.