Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-09 23:58:42
On Fri, 9 Jan 2015 19:20:41 +0100, "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote:

>Zodziu, grubiai tariant, galim dziaugtis debesijos amziaus teikiamais
>privalumais - gamintojai vietoj to, kad tiesiog pagamint produkta ir ji
>parduot, dabar kiekviena suda nori kontroliuot per ivairias onlainines
>tarnybas - aktyvacijos, sinchronizacijos, backupai, appstorai, o va visa ta
>duomenu srauta bent kol kas suvaldyt kol kas neiseina (akivaizdu, nes
>praktiskai visos naujos bedos su kuriom as susiduriu yra vienaip ar kitaip
>susijusios su onlaininiais reikalais).

Debesija yra px, problema ne ten. Iš vienos pusės, dabartinė
developmento metodika tariamai leidžia samdyt beždžiones vairuot
kosminius laivus. Realybėje taip paprasta nėra, bet jei pasamdytos
vien beždžionės tai kas belieka?

Dar didesnė bėda tame, kad kažkas 96% visos mobilios rinkos dirba į
minusą be vilties kada nors išlipt iš nuostolių.

--
kthxbai.