Tema: Re: Skype + Android
Autorius: amenox
Data: 2015-01-14 12:55:15
Galim ir kitaip į tai pažiūrėti - veikia ne vienam ir ne dviem, o sakykim
didesniam žmonių ratui, ir analogiškai neveikia na tarkim paskaičiuokim čia
aktyviai nepatenkintus. :) O dėl MS tai mintis tokia, MS produktas normaliai
veikia MS aplinkoje, ir xujovai ne MS aplinkoje. Na taip, dėl šios
situacijos su skaipu kaip ir kaltas MS, bet o kodėl jam turėtų būti tas
skaipas svarbiau androide, nei pačio OS aplinkoje? Googlas pvz. daug savo
servisų neportuoja į WP jam kaip ir px ir ką? Aš gi nerašinėju kad Google
negeri ir neparašo native pvz. savo youtube plejerio, mailo ar hangoutsų,
jei man jie būtų aktualūs aš naudočiau ne WP, o Android. Easy.